Köszönöm Maminbanda!

2017.08.03

Valahol ott kezdem, hogy is indult ez az egész. Nos egy dal jut eszembe, bár kissé átformálva. Jelenleg (Mozgás nélkül mit érek én...) :-)

Gyermekkorom óta kíséri a mozgás, a tánc és egyéb műfajok az életemet. Szerencsére a gyermekiem is erre az energia szintre ütöttek és folyamatosan, keresik az újabbnál újabb lehetőségeket.

Amikor eldöntöttem, hogy oktató leszek, álmomban sem gondoltam volna, hogy ezt egyszer majd nektek írom le.

Az első hetekben szinte azonnal beleszerettem ebbe a mozgásformába. Imádom a mai napig és amíg a lábam bírja és én magam is, addig meg sem fogok állni.

Eleinte jöttek a "kedvesebbnél kedvesebb" mondatok. "Megéri ez neked? Biztos kell ez ide?"

A válaszom a Nem tudom volt! De hittem benne.

És mi történt? Egyszerű a válasz, vagy inkább hosszú. Hiszen nektek, csapataimak köszönhetek mindent. Több olyan közösség jött létre, amit a mai napig hatalmas barátságok keletkezése, eszméletlen hangulat kísér.

Boldogsághormonok repkednek és gigantikus nevetések kísérik végig a foglalkozásokat. Hihetelten, hogy azok a picik akik nemrég még csak kendőben, előlre kötve először érkeztek Maminbabázni, már egy csatos hordozóban ropják totyogóként az órákat.

Óriási érzés nekem is, ahogy látom, hogy a pindurok és a szüleik mennyire várják a napot, hogy legyen végre tánc. A zenére mozgó tökmagok varászlatosak, ahogy elindulnak ropni, még hurci nélkül is. Ráadásul a mászni tudók is beindulnak, amint megszólal egy-egy ismert dallam.

Tehát a fenti kérdésekre a válaszom: Igen megéri, mert amit kaptam ettől leírhatatlan. Kell ide, mert ezekre a közösségekre nincs szó. (Egyszer egy anyuka mondta: Nem tudom, hogy mi hozott volna össze minket, ha nem ez!) Tehát van és egyre nagyobb a szüksége, hogy az anyukák kirobbanjanak, hacsak egy órára is a heti rutinjukból.

2017. őszén már 4 városban lesz ennek a kikapcsolódásnak helye. Gyomaendrőd, Kondoros, Szarvas és Dévaványa. Tehát itt vagyok és leszek nektek. Sőt ha minden igaz, további városok újabb oktatókkal bővülnek a következő tanfolyamon.

Szóval. Hajrá anyukák és babócák, várlak benneteket a szokásos időpontokban! Csatlakozzatok ti is és tapasztalájtok meg, hogy a Maminbaba valóban egy életérzés.

Ölelés drágáim! Mára ennyi voltam. ;-)

Ancsa :-)

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el